fahlqvist 1 Postad 19 November , 2013 Hej I höst stöket hittade jag ytterligare en brytare i ett klädskåp med text Tube Heater på Någon som vet vad detta är för spännande. Båten är en SEALINE F33 Har sett en del annonser i Uk där det står tex 3 x Tube Heater. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baufi 20 Postad 19 November , 2013 Ett värme element heltenkelt format som ett rör ,ska tydligen vara godkänt för marint bruk. Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fahlqvist 1 Postad 19 November , 2013 Kan detta vara de två rören som ligger framför motorerna som jag trott varit till den automatiska brandsläckaren ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baufi 20 Postad 19 November , 2013 Säkert! De e vanligt med tubeheaters i GB för att hålla frostfritt då många ligger i åretrunt Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fahlqvist 1 Postad 19 November , 2013 Va härligt då får jag värme när styrservon skall bytas Tack för din hjälp Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser