Bella850 0 Postad 17 November , 2013 Jag har en wallas d30 i min bella 850 är det någon som vet vilken temperatur luften vid första utblåset borde ligga på vid Max värme ?? Längd mellan värmaren o första ventil ca 2 m !!jag kommer upp i ca 35 grader men tycker den borde ge mer hur ofta ska dom servas och kan man göra det själv??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 17 November , 2013 Kanske inte är ett svar som gäller Wallas men jag har en Ardic i min segelbåt och vid första utblåset (ca 1,5 m fr värmaren) har jag en temp som är såpass hög att jag tar bort handen därifrån illa kvickt när jag kör för fullt. Vid andra utblåset, ytterligare ca 1.5m därifrån, ligger tempen på kanske 40-45 gr. Inte mätt, men det är avsevärt mkt varmare än händerna iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 17 November , 2013 Det har en viss betydelse vilken temp uteluften har. Sommartid håller vår Eberspächer D4 runt 60 grader. Vintertid blir det nog snarare 40-45. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 21 November , 2013 Hej! 35 C är helt korrekt temp på högsta värme, framg¨år på sidan 121 i manualen som du hittar här. http://www.wallas.fi/index.php?id=45 Maceky Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella850 0 Postad 22 November , 2013 Tusen tack jag hittade sidan !! Och den kunde svara på mina frågor ! Så tack o trevlig helg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser