TobbeLundgren 1 Postad 17 November , 2013 Något saknas ? Vad är det för något ? (Är en Johnson 35'a från 79) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Phillip 0 Postad 17 November , 2013 En vild gissning: Har inte motorn elstart är det kanske där den ska sitta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TobbeLundgren 1 Postad 17 November , 2013 Startmotorn sitter på andra sidan. Så den finns och fungerar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 17 November , 2013 Möjligen funkar den här länken http://www.thehulltruth.com/fishing-miscellaneous-items/249058-1979-johnson-35-hp-long-shaft-runs-fantastic.html#b Det ser inte ut som det ska sitta nåt där. Funkar inte länken, skriv 1979 35 hp johnson och sök på bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TobbeLundgren 1 Postad 17 November , 2013 Hej ! Det har suttit någe där då man ser på ena fästet är det metalrent och andra fästet är det cirkulära repor i färgen på fästet. Motorn fungerar, men är bra nyfiken på vad förra ägarn har tagit bort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ogio_86 0 Postad 17 November , 2013 Jag vet, jag vet! Där sitter en lyftögla! Det har iaf jag på min Evinrude 50 hk. Borde vara samma! Mvh Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TobbeLundgren 1 Postad 17 November , 2013 Tack Låter logiskt Sätter denna tråd som löst. Varför ska man vara så nyfiken för ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser