stewe 20 Postad 15 November , 2013 Tänkte dela med mig av en film som jag slängde ihop ifrån lite material ifrån årets båtsemester. Lite båtporr så här i novembermörkret i synnerhet om man äger en yamarin 59 ht YouTube: Eller vimeo om är kräsen med kvalitén: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 15 November , 2013 Alltid kul och underhållande med båtfilmer. Tackar för det. Och hoppas att du och familjen har haft en trevlig båtsommar. (ser ut som det iaf. med tanke på filmen) Men snälla skippa musiken. Inte för att jag har ngt. emot musiken i sig men skulle 7 dgr. i veckan hellre höra motorvrål och plask. Blir lite som när vissa motormagasin testar exempelvis en Aventador o spelar musik??? när det enda man vill höra är ylet från 12'an!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 15 November , 2013 Läs tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 15 November , 2013 Ganska kort hittils. Vad exakt vill du att jag skall läsa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stewe 20 Postad 15 November , 2013 Visst jag kan hålla med att det är trevligt med vatten och motorljud. Dock i detta materialet hade det endast blivit vindljud vilket inte är jättespännande att lyssna på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 16 November , 2013 alltid kul med båtfilmer - med eller utan musik - Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 16 November , 2013 Cool film! Mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 16 November , 2013 Fint. Men har du reflekterat över vad som hände med Finske Pinnen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 17 November , 2013 Gud vad du kan vara tröttsam, ointressant och förvirrad... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 17 November , 2013 Absolut. Men jag är ju i väldigt gott sällskap;) P.s. Du behöver rena strumpor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser