Diwineq 2 Postad 6 November , 2013 Tjena Jag har lite svårigheter att identifiera årsmodellen på min motor då föregående ägare inte tagit så jättebra hand om den när det gäller service osv så behöver lite nya delar och packningar. Någon som kan detta som vill hjälpa mig? Ska tydligen gå att urskilja på denna bilden jag bifogar iaf. Tack på förhand! Fredrik Bilden här! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 975 Postad 6 November , 2013 Om det är en Mariner som är gjord av Yamaha och det är ett T stansat i nedre vänstra hörnet av skylten under sjögräset är det troligen årsmodell 1979. /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 6 November , 2013 Vässego. http://www.marinshopen.se/Motorer/OmMotorer/Mariner/Fastställårsmodell/Produktionsårslista/Mariner4055hp/tabid/461/Default.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diwineq 2 Postad 6 November , 2013 Tackar =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser