Nicko 0 Postad 30 Oktober , 2013 Fick också 10 av 10, men så är ju mina 39 år som Mölndäling kanske anledning nog saknade dock LÖ FLÖ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 30 Oktober , 2013 Jomenvisst! Tvekade bara om tyken skulle vara ironisk eller uppstudsig när jag gjorde testet. Lite småtaskig kändes mer som ironisk än uppstudsig just då. Fortfarande lite tveksam där, men har som sagt böjt mig för expertisen. Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 30 Oktober , 2013 Saknar du lö vid 39 års ålder så får du la flö dig så vi riktiga karlar kommer te. /B Ed: stavfel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 30 Oktober , 2013 Tyken är ett eget ord som kan behöva en kortare uppstas för få till den exakta betydelsen av, så det är inte konstigt om det känns som om flera ord passar. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicko 0 Postad 30 Oktober , 2013 Humor Bosse, Humor hahahahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 30 Oktober , 2013 Humor och en gnutta tyket /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicko 0 Postad 2 November , 2013 Ingen fara iaf, inte mer än jag kan hantera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 2 November , 2013 Fasen också, fick bara 9 av 10. Efter 50+ år i sydvästra Göteborg nära älven gick jag ändå bet på detta med flanen. Inget av alternativen kändes riktigt rätt, för mig betyder ordet kort o gott dumskalle i mer allmän mening än som framgick i alternativen. Tar dock nesan med ro, för självaste SAOL verkar vara på min sida enlig bilden? Haha, e de goa gubbar eller flanar som skrivit testet eller? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser