Nicko 0 Postad 19 Oktober , 2013 Tjenare! mitt första inlägg på detta forumet blir så här! Finn det nån som kan hjälpa mig att få tag på en en avgaskrök till en b20? Har sökt rätt bra nu men den jag behöver verkar ha gått ur produktion. den ersatta har en svängning åt höger vilket gör att röret tar i remhjulet till vattenpumpen, och det gör även att röret och slangen som skall på avgaskröken tar i remhjulet till vevaxeln. Så jag behöver ha ett rör som bara är vinklat neråt. men det verkar vara rätt svårt, men nån borde väl ligga på det nånstans? Tacksam för hjälp! Niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nbottning 2 Postad 19 Oktober , 2013 Har du kollat Hansen racing? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicko 0 Postad 19 Oktober , 2013 dom verkar ju också ha penta grejer och då samma sak där, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 19 Oktober , 2013 Vet ju inte var du bor men Bosse/Ankita i Särö söder om Gbg har mängder med gamla penta prylar: http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_Penta_100_drev_i_delar_47368002.htm?aw=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 255 Postad 19 Oktober , 2013 Hej. Jag har 1 st ny sådan avgaskrök kvar i lager. Ring mig på 0708-167477 eller mail sankt.anna.marin@telia.com. Hälsn. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steenwinkel34 0 Postad 20 Oktober , 2013 Hej. Jag har en. ring gärna 0480-60080 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicko 0 Postad 20 Oktober , 2013 Jag bor i Göteborg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicko 0 Postad 26 Oktober , 2013 Det har nu löst sig tackar för tipsen. nu återstår bara att sätta ihop den så den är fit for fight till våren igen . Sicken båtsommar vi har haft föressten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser