Seawing 10 Postad 16 Oktober , 2013 På min båt så sitter det 2 klistermärken bak på friborden där det står Oxelö 30. Dom är lite skadade och jag vill beställa nya, men när jag Googlar på nätet så kommer jag inte på vad jag skall söka på. Hjälp, hjälp med tips på sök ord eller ännu hellre någon leverantör av sådant märke. Mvh göran Fredriksson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 18 Oktober , 2013 Du kan ta ett foto av klistermärket o besöka närmaste skylt alt, butik som trycker upp dekaler så får du det gjort. Finns garanterat stil osv i deras burk. Gjorde detta för att få fram mina dekaler till en 2755.Mät innan besök längd, bredd, dekal resp bokstäver/siffror. alt 2 kolla med ev Oxelö klubb...har för mig att det finns en sån, vet inte om den är aktiv men värt att kolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawing 10 Postad 7 November , 2013 Oxelöklubben blev räddningen. Dom har märken till en blygsam kostnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 7 November , 2013 Fint Göran!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser