Bigfish68 18 Postad 14 Oktober , 2013 Tjena ! Har en garmin 4012 idag som släpas mellan fly o cabin,finns de ngn typ av slav att montera på fly,som man kan sammankoppla med 4012an,har kollat på garmin´s sida,men finner inget. Eller måste man helt sonika inköpa en till plotter..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MeaDiva 1 Postad 14 Oktober , 2013 Hej Om det är en lösning som passar dig vet jag inte men man skall kunna koppla ihop det hela så att du kan använda Ipad som alterativ nere i båten. (Wi-Fi Router som kopplas ihop med systemet på något vis) Jag kikar själv på liknande lösning men inte kommit imål riktigt ännu! För störst frihet och backup bör Ipad ha inbyggd GPS vilket alla inte har (tror jag...) /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 15 Oktober , 2013 LCD skärm ihop kopplad med plottern.Du ska ha fått en kabel när du köpte plottern. Om man vill styra plottern när man sitter vid LCD skärmen så finns det fjärrkontroll till garmins 4000 och 5000 plottrar. Så har garmin personal på HISWA berättat att man kan göra istället för att köpa en till plotter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser