Gå till innehåll
fredag 02 maj 2025
peson

Ompackning livflotte Arimar

Rekommendera Poster

Hej. Är det någon som har tips om var jag kan få min livflotte Arimar ompackad och få certifikat. Det behövs inför årets kappseglingar. Förra gången fick jag hjälp av Raffel&Co men de vill inte hjälpa till den här gången. Innan Arimar hade jag Plastimo samma bekymmer där att få hjälp det verkar finnas en marknad att exploatera. Mvh Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst "Livflotte"

Hej ! Livflotte Arimar. Är den köpt i Sverige ? I sånt fall kan du fråga importören om service. Men jag formodar att det då in finns, i Sverige. Ompackningen kan i princip göras av vem som hellst, som syslar med service av livflottar. Jag har gjort det i 15 år, men kann inte här göra reklam för mig här. Jag kanske kan hjälpa dig, om du försöker skicka mail till mig !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur länge varar en livflotte egentligen? Jag fick en med båten som antagligen är från -77

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en Plastimo i väska, ompackad senast nån gång på 80-talet. ( jag kommer inte åt den just nu så jag kan inte kolla.) Vet ej hur mycket den varit med på båten och hur mycket den stått i en garderob. /Lars J

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Jag hade en plastimo förut har slängt den nu. Lämna in och kolla men ha inte för stora förhoppningar. Mvh Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag låtit packa om min flotte. När jag ringde sade de som du att den kan var Ok men ha inte för stora förhoppningar. När jag kom dit Öppnade dom väskan medan jag väntade och tyckte att det verkade OK. Nu har jag varit och hämtat den. /Lars J

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Jag har kommit över en flotte som måste ompackas. Det står ingen text på den. Den ligger i en container.Är det någon som kan hjälpa mig?

Göran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...