Gå till innehåll
måndag 11 november 2024
Gäst anders

Banner 28. + och -

Rekommendera Poster

Gäst anders

Hej Är på G att köpa en Banner 28. Ge edra synpunkter på denna båt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad du gör så köp den inte i Skåne eller i salta vatten! Nej, skojar bara. Men vad du ska med en Banner till när du kan få en Shipman28 förstår jag inte? :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej prøv www.udkig.dk arda :tant

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst anders

en anledning är att det ända du ser av mig är svallet :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst JP

Hej.. Har en sån sen 15 år tillbaks å tycker att de är en härlig båt... Svårseglad å snabb men klart rolig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Fredrik

Banner 28 :-) Det är en VÄLDIGT kul båt att segla. Jag hade en för några år sedan. Vi var två som bodde i båten på längre turer, funkade helt ok. Den som köper en får vara klar över vad man får. Det är inte en bobåt. Det finns andra båtar som är mer robusta. Andra båtar är bättre för att gå på grund. Ingen båt har allt, den här ska seglas! Det är en underbar båt att segla, det går fort och båten är väldigt tydlig på när du gör rätt och fel. I början blev jag ibland omseglad av folkbåtar på kryssen. Då var det inte många rätt...Båten behöver (som alla) skapliga segel, om seglen är för bukiga så lutar den bara och står still. LYCKA TILL

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst maria

Har en kompis som ger en banner28 och vi har vart ute me den några sommrar nu..ingen av oss kan segla från början utan vi bara stack ut en dag...det märktes ganska snabbt när man gjorde fel och nu har vi lärt oss en massa och klarade av och segla hem i stark vind och höga vågor när motorn la av! så stolt över kapten amanda som orkade hålla emot rodret när d va som jobbiigast...alla säger att detta inte är en bobåt..men vi va ute 6 personer me den och det funkar alldeles utmärkt sålänge man inte lider av cellskräck så...en mkt bra båt!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...