KnazenT 0 Postad 23 September , 2013 Hej finns det någon som vet hur jag kopplar in ett täningslås till min Yamaha 55hk. sladdarna har färgerna rosa brun blå grönvit svart röd.. 2 ska väl till el-chocken o 2 till dödmansgreppet. snälla hjälp mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 23 September , 2013 Var hittar du dessa sladdar..? Du fattas vit sladd. Röd - 12V, svart - jord, vit - stopp, brun - start. Det är färgerna för o få igång o få stopp på en Yamaha. Switchad 12V brukar ges gul, choken är blå, grön är rpm-signal o rosa är larmet.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KnazenT 0 Postad 24 September , 2013 hej förlåt det ska vara grön vitsladd inte grönvit.. så det är alltså 7 sladdar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 24 September , 2013 Ja då är du i mål med sladdarna, såhär ser ett orginal 703-reglage ut elektriskt. De förbundna punkterna visar var du ska ha kontakt i de olika lägena.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KnazenT 0 Postad 24 September , 2013 Gud va nice tack så hemskt otroligt mycket. Tack o bock Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 19 Augusti , 2015 Ja då är du i mål med sladdarna, såhär ser ett orginal 703-reglage ut elektriskt. De förbundna punkterna visar var du ska ha kontakt i de olika lägena.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser