moggep 27 Postad 22 September , 2013 Hej, I år tänkte jag vara lat och lämna in kapellet på tvätt och impregnering. Har ni några erfarenheter av att låta en firma göra detta jobb? Anledningen till det är att jag dels har begränsat med plats (inget badkar), och för att mitt kapell är extremt skitigt i år. Misstänkter starkt att det beror på min snålhet i våras när jag impregnerade med Biltemas impregnering. Har aldrig haft så mycket påväxt på insidan som nu. Normalt brukar det vara lite svarta prickar på insidan, men i år ser det rent ut sagt för j-vligt ut. Värst är det på de ställen där det legat fågelskit, det verkar som skiten går igenom på en gång. I vanliga fall brukar det inte vara nåt problem att borsta bort skiten med lite vatten, men nu har den fastnat in i tyget istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 22 September , 2013 Jag har anlitat Rentvätt i Bromma Stockholm. De gör ett bra jobb, kan rekommendera dem. http://www.rentvatt.com/kontakt.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 23 September , 2013 Även jag lämnar in där varje år .... Blir som nytt . Tvätt och imp ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moggep 27 Postad 23 September , 2013 Tack för tipsen. De verkar ju ligga bra i pris oxå om man jämför med de jag hittade på en googling. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neubert 52 Postad 23 September , 2013 Kör även jag Rentvätt vart annat år! Har även låtit dem bytit rutor och göra andra syjobb och är helnöjd! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser