draco 2 Postad 5 Mars , 2005 Hej den envise ger sig aldrig. jag undrar om det blir mer effekt om man skulle sätta in mekanisk insprutning i min b230A AQ131D jämfört med min 1-portsförgasare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 5 Mars , 2005 Ja det tror f-n det testa så få vi andra reda på om det blir bättre. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 5 Mars , 2005 Kolla med Volvoman, han vet allt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 6 Mars , 2005 Nej nu får du bara prova så vi andra får høra hur det gick..... Lycka till. Ricky. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
VolvoMan 1 Postad 6 Mars , 2005 Japp, som jag skickade meddelande åt Draco, så tror jag nog att man ska få runt 5hk mer med K-jet spruta än med 1x44mm Solex förgasare. Med 2x44mm solex gör det ingen skillnad mera. Samma gäller elektronisk LE/LU/LH jet och Motronic insprutning effektmässigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 6 Mars , 2005 tack för svaren! Jag kommer nog skaffa fram en ny maskin under sommaren som kommer att bestyckas med det ena och andra för att det får ej plats något större i maskinutrymmet. Jag kommer nog att ställa massa frågor under sommaren sen får vi se resultatet under hösten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser