Allegro33 9 Postad 14 September , 2013 finns det någon som kan wordpress och känner för att hjälpa mig med en sök optimering utav vår hemsida ?? Jag får det fn inte att funka som jag vill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 14 September , 2013 Jag kan wordpress, vad vill du ha hjälp med? taggar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allegro33 9 Postad 14 September , 2013 Jag,, jag tror det?! så hemsidan syns när man söker på google t.e.x ,, jag har skrivit i en massa sök ord men det verkar inte funka ,,, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 14 September , 2013 Du har en blogg förmodar jag...? varje gång du skriver ett inlägg så skriver du taggar som relaterar till ditt inlägg. dock måste du gjort rätt många inlägg innan det börjar synas på t.e.x google. Men genom att också vara inne på andra bloggar och kommentera skaffar du trafik till din blogg. du kan även länka dina inlägg direkt till twitter, facebook mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allegro33 9 Postad 15 September , 2013 länken till vår blogg är under denna text, och för att hitta fram till hemsidan så måste man skriva in www adressen i sökfönstret , vilket inte är så praktiskt,, Samma sak med taggarna, eftersom vi kommer skriva om en långsegling men också skriver om t.e.x coccosbollar, och det är inte coccosbollarna vi vill framhäva.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allegro33 9 Postad 15 September , 2013 har lagt till en MASSA taggar och lite sök ord på sidorna,, få se om sidan får mer trafik, ligger på ca 10 000 om året just nu,,,, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 15 September , 2013 Det kommer igång lovar jag, ha lite tålamod bara. Är lite osäker på vad du egentligen vill här? Kollar på din blogg och den ser fin ut. Dock tar det ganska lång tid innan man får någon trafik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 15 September , 2013 Kanske ska fundera på att skriva lite på Engelska ibland. För det kommer bli många som ni träffar på vägen som vill följa er och ni dem. Dessutom blir det mycket mer trafik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allegro33 9 Postad 17 September , 2013 Min Translate Gadget kan användas, översättningen är väl inte 100% men verkar funka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 17 September , 2013 Nice. Skriv lite taggar på engelska med så blir det mer ännu mer folk som hamnar på din sida. Att översättningen inte är 100% är helt okej, min sida är inte helt korrekt heller alla gånger. Schysst att du kan använda ett översättnings verktyg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gosmall 1 Postad 19 Februari , 2014 Hej läste ditt inlägg, har själv 20 olika sidor allt från poker till dating och min egen båtsida, om du har bilder på din sida SKALL du döpa om dom och inte använda namnet som kamran ger dom, många som söker på internet gör bild sök. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser