GummiThomas 0 Postad 13 September , 2013 Jag såg denna gummibåt och tycker den verkar vara av bra kvalitet för det priset, i alla fall när man läser om den. http://www.aliexpress.com/item/11-GTS330-Goethe-Inflatable-Boat/903307035.html Med frakt så kostar den drygt 5500 kr. Någon som vet om man riskerar tull och andra avgifter om man skulle importera den? Vad tror ni annars om den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baufi 20 Postad 13 September , 2013 Tull+moms+ej garanti, men prova importera den, glöm inte att lämna feed back till oss nyfikna. mvh Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 September , 2013 Har köpt lite div prylar av olika slag från icke-EUländer, mestadels fr US och ibland har man tur, ibland inte men räkna de lugnt med att tull och moms läggs på innan du har grejerna hemma. Jag tror jag sluppit detta 3 el 4 gånger av kanske 10-talet inköp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GummiThomas 0 Postad 13 September , 2013 Det kanske är för stor chansning om man eventuellt måste betala 1000-2000 kr extra för denna. Tycker annars det verkar vara ett bra pris på den båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 15 September , 2013 PVC gummibåt är ej bra. De gummibåtar som räknas som de bättre är gjorda i hepalon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser