Mackey 4 457 Postad 11 November , 2013 Ser härligt ut! Hoppas jag får möjlighet att ta mig norrut i sommar eller någon annan gån. Jag ska försöka få med mig några båtar till. Jag har några surströmmingsälskare i bekantskapskretsen. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Nu med bild!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Storviken på Trysunda. Ett mäktigt klapperstensfält med petfekt rundade stenar. Här är det vackert när solen skiner och det är lugnt. Mäktigt när det blåser hårt och vågorna får stenarna att rulla fram och tillbaka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Intill Trysunda ligger ön Skrubban och på den finns den så kallade kyrkan. Den som inte är höjdrädd provar på Skrubbanhoppet, det är ingen risk att man slår i botten, klippan fortsätter lodrätt under ytan ytterligare ca 100 meter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Har precis passerat genom Mjältösundet och kommit ut i Ullångersfjärden och blickar västerut. Är det en vulkan som skymtar????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Kvällstur den 6 juli öster om Mjältön. Här ser man lite av Höga kustens karaktäristiska röda granit i kvällsljuset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 På Högholmen finns en flytbrygga som rymmer ca 8 båtar, i anslutning till denna nybyggd bastu samt stuga för matlagning och övernattning. Helt avgiftsfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Ett besök på Ulvöarna är ett måste. Ulvöhamn från Lotsbergets topp. Norra Ulvön till vänster i bild och södra Ulvön till höger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 På Ulvön finns det realtivt många Rolls Royce per capita.... Reklampelare för öns surströmming. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Kvällsutflykt med hamburgergrillning på ett litet skär den 17 augusti. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 På väg hemåt samma kväll. Ronön i bakgrunden. Senare på natten omkommer tre personer och en skadas svårt efter att ha kolliderat med en stor stålboj längre norrut vid inloppet till Örnsköldsvik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Jag vet att rubriken säger Sommaren 2013 så detta blir offtopic, men Höga kusten funkar på vintern också. Solen orkar dock inte så högt i januari, klockan är ca 12. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 November , 2013 Nyvaken nalle mars 2013. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 12 November , 2013 Man ska ha husbåt..... Nordväst om Trysunda den 25 juli. En dag med riktigt varmt väder och stiltje. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 12 November , 2013 Skattad och besiktigad....? ;=D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladius 26 Postad 12 November , 2013 Sommarmiddag med kompisar vid Stora Skratten utanför Åkersberga, Trälhavet. Perfekt ställe att ankra upp vid. Endast 1 timme från hemma hamnen. OBS! Naturligtvis är det lättöl i glaset och det är faktiskt sant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladius 26 Postad 12 November , 2013 Och här kommer förhoppningsvis min bild. Verkar svårt att få bilder att fastna i detta forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 13 November , 2013 Vissa har inte ens hus på båten. Glafsfjorden en dag i Juli Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 16 November , 2013 Det är väl alla fordon på våra öar i skärgården!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser