hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 Varför segla när man kan åka med motor :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 5 Mars , 2005 Nä, så kan man inte säga....alla är vi olika. Jag gillar motor med men att segla har sin charm det med! Nu har du nog skitit i det blå skåpet! :-D PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 Du har rätt !-) alla är vi olika smaken är som baken tvådelad :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 sorry bara lite rastlös tröt på isen :cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 5 Mars , 2005 Intressant projekt du har på snöbilden, vad är det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 Planering för ishavs paddling :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 5 Mars , 2005 jag förstår vad du menar..... PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 Typ som en bil på havsbotten samma lika :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 så här :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 5 Mars , 2005 Snygg bild.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 5 Mars , 2005 Många inlägg, lite innehåll. Stiga i graderna eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 6 Mars , 2005 Jag åker motorbåt før att jag: Jag gillar att uppleva lukterna av brænd olja och bensin som flødat ur førgasaren. Jag gillar dånet från V8an då den æntligen får liv efter att man rotat i maskinrummet med startkablarna och startspray. Jag gillar att studdsa fram i en timmes tid, komma fram till Sandhamn och inte ens kunna få ner en bit mat eller en øl sedan man glømt njurbæltet hemma. Jag gillar att somna på kvællen med øronen ringande av att ha åkt med raka rør och øgonen røda och fulla med knott. Njaaa.... -nu har ju jag inga raka rør då.... Och..... -Jag KAN inte segla.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 Mars , 2005 Kort sagt så är segling-meningen med livet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Will 0 Postad 6 Mars , 2005 Jag gillar effektivitet. Ha skönt på enklast möjligast sätt. I en motorbåt vrider jag om nyckeln och sen är jag ett med havet. Jag klarar att ensam hantera 26 fotaren med 5 kojplatser. Har jag ett mål tar jag mig dit på ett snabbt och relativt vindoberoende sätt. Vill jag njuta av fart kan jag det och vill jag höra fiskmåsarna skria och vattnet skvalpa småputtrar jag fram, v8 på dryg tomgång är bara ett dovt, dämpat muller som inte stör nämnvärt. Visst jag får kånka dunkar med bensin, men det gör jag när jag ska till båten i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser