pismo 12 Postad 11 September , 2013 Hej. Hämtade idag båten på verkstaden, det han utfört var följande: Tagit upp båten ur vattnet och sjösatt efter utfört arbete (Maxum 2400 SCR), tagit ur och återmonterat motorn (mercruiser 5,7) efter felsökning och omtätning av bockhorn pga läckage, byte av alla bälgar, stödlager, växelvajer, trimgivare, backventiler i avgasrör, ställt tändning och byte av slang till trycklogg mm. Jag betalade för 5 timmars arbete och mtrl sammanlagt 11000 kr inkl moms. Skrivs mycket om mekaniker som inte är bra och dyra, men jag är mycket nöjd. //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rammsee 11 Postad 11 September , 2013 Låter skitbilligt :-) Betalade 14000 kr sist och det var inte så där mkt gjort...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fippe1 3 Postad 11 September , 2013 Vart i vårar avlånga land får man ett sånt bra pris? Mvh Philip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoegakusten 7 Postad 11 September , 2013 Hann han allt detta på 5 timmar??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pismo 12 Postad 12 September , 2013 Nja, jag vet inte hur mycket han hann på 5 timmar, det var det han tog betalt för enligt fakturan. //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser