Plundin 0 Postad 6 September , 2013 Vi behöver sy nya dynor till Draco 2700 Sterling Executive. Finns det någon annan med likadan båt som gjort det med gott resultat? Vem har ni anlitat? Vad kostade det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Isaxsson 1 Postad 23 Juni , 2014 Vi behöver sy nya dynor till Draco 2700 Sterling Executive. Finns det någon annan med likadan båt som gjort det med gott resultat? Vem har ni anlitat? Vad kostade det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Isaxsson 1 Postad 23 Juni , 2014 (redigerade) Bifogar en till Redigerad 23 Juni , 2014 av Isaxsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickeMimo 0 Postad 24 Juni , 2014 Bifogar en till Hej, Kolla in www.jagersbatdynor.se , där finns bilder på min första båt, en Draco 2700 Sterling. Jag tyckte det blev kanonfint, han klädde även om instrumentpanelen. Där finns också bilder från min andra båt, en Draco 2900 Star, då valde vi Alcantara. De som köpte min Sterling tyckte tydligen också om resultatet, för de kontaktade mej igen när de bytte båt för att höra vem som gjort dynorna till Sterlingen, de gjorde sedan om hela inredningen till deras nya båt på samma ställe. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser