Steve_Drake 1 Postad 4 September , 2013 Hallå. Har just köpt mig en ny båt som inte ryms i min båtplats i Björlanda Kile. Grefab är ju som vanligt väldigt lätta att ha å göra med så när man pratade med dem om detta så kunde de inte hjälpa mig alls med en låneplats. Vi har vår vinterförvaring Fiskebäck och vi kommer att hämta båten första veckan i oktober. Finns det någon som har en plats i Fiskebäck för en 3m bred båt som man kan låna en vecka eller två innan upptagning så hade vi varit jättetacksamma. / Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 September , 2013 Däremot kan jag låna ut en på Björkö, en timmes fin segling till fiskebäck innan upptagning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Steve_Drake 1 Postad 5 September , 2013 Tackar för erbjudandet men min tanke var också att Walle på marincentrat skulle ta en titt på båten och han håller ju till just i Fiskebäck. Får se om det dyker upp nåt där. Med vänlig hälsning, mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser