kossor 939 Postad 2 September , 2013 Har försökt nå er på telefon, skrivit inlägg här om mitt problem, med att inte kunna skicka mail eller att byta profilbild. Skulle väldigt gärna vilja veta OM ni försöker lösa problemen. Det är inte kul att inte kunna skicka ett mail till övriga medlemmar, kan ju vara så att man vill snacka med varandra utanför forumet med. Har försökt att byta min inloggningsbild flera gånger det lyckas ej. Ser att en del lyckas men långt från alla. Nu hoppas jag att ni undersöker detta, och återkommer med info. Undrar ni över något av de problem jag angett så kan ni ju ringa mig telefonnumret har ni ju.Dessa problem anser jag vara betydligt större än att någon skriver fel i forumet och tråden låses per omg. Där lägger man ned energi, men i detta fall skulle jag uppskatta att vi hölls lite mer uppdaterade. Mvh // Peter. Är det fler som har detta problem slut gärna upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 2 September , 2013 Hej Ja jag för söker lösa problemet med detta. Det är svårare när det gäller detta eftersom det inte sker för alla och det gör att det är ett fel som är av logisk natur eller ligger utanför vår kontroll. Men JA jag jobbar på det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 2 September , 2013 Tack du får gärna hålla mig ( oss med detta problem uppdaterade ) Vore bra om de som har problemet anslöt sig i denna tråd och meddelade detta så vi vet hur stort problemet är . Hoppas ni löser det jag väntar med spänning. // Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 2 September , 2013 Mailfunktionen är helt kass. ungefär hälften av meddelandena verkar gå fram. Om jag ska maila med någon annan medlem brukar jag styra konversationen till vanlig e-post så snart som möjligt eftersom det visar sig att mailfunktionen här är så opålitlig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 2 September , 2013 Men då kan du skriva i mailfältet iaf, jag kan inte skriva en bokstav i meddfältet, får upp två olika fält i det andra kan jag skriva men det går inte skicka för det finns ingen post knapp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 2 September , 2013 Fick ett mail via inkorgen från medlem SIMMA LUGNT jag kan ej svara dig, brevet skickas ej iväg // Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simmalungt 3 Postad 2 September , 2013 Oki.. Testade bara, men då funkar det för mig ivarjefall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser