Gå till innehåll
söndag 09 februari 2025
Westfjord26

Konstig censur på MG tråd 2

Rekommendera Poster

Startar denna tråd då våran partiska admin låste förra, (känns som om han inte läste den först)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja jag tycker att site admin överreagerar, varför låsa trådar hela tiden, låt de leva sina egna liv, det är ju valfritt för alla att gå in i tråden och debattera, lite storm måste det väl få blåsa på MGs hav med eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med dig och kan faktiskt inte förstå av villken anledning den blivit låst.

OT: Om Toaen läser detta: Detta  börjar bli en följetång. Jag får svara på dina inlägg i en annan tråd än där frågan/påståendet framfördes pga, att den föregående är låst. ???

Nu ger jag upp!!! Men vill bara påpeka att trots att vi har lite olika synpunkter så respekterar jag dina till 100 nja nästan %. wink

Får önska dig en rikttigt bra helg !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan tyvärr bara hålla med. Tråden verkar haft nåt autolås för inte fan kan man ha BÅDE läst o låst.... Kanske det är det som är den nya plattformen man skrutit över i nåt år nu?

EDIT: Tillägg. Det här är alltså inte nåt jag tycker eller känner.... ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Jo vi läste och låste den. Den stängdes för att det blev pajkastning.  Det rapporterats på varandra hit och dit. Ibland med substans och ibland när några hamnar i luven på varandra. I dom bästa av alla världar så slipper vi censurera. Det är dock upp till er om ni vill använda BryggSnack till att prata båtfrågor och hjälpa varandra med diverse båtproblem eller utöva tuppfäktning på varandra.  I det senare falet måste vi ibland censurera dvs. radera, editera, låsa eller radera hela trådar från gång till annan. Det kan tyckas vara godtyckligt, men vi kan tyvärr inte tillgodose allas önskemål.

Vi ber er att försöka hålla er till forumreglerna. Det blir bättre och roligare för alla.

Obs! Vi svarar rent allmänt och detta är inte direkt riktat till någon enskilld medlem.

Vi önskar er en riktigt go och trevlig lördagskväll.

//Admin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men det kan ju vara lite kul / intressant med en slasktråd också eller hur? Om 199 % handlar om båtar och båtsnack ( som ju den låsta tråden gjorde med ) så kan väl en tråd få hållas öppen för tuppfäktning o dyl. Mvh // Peter. De trådarna blir ju faktiskt lite komiska / roliga till slut. blush

wink När det gäller att låsa trådar, så är ni riktigt snabba, men vad gäller att medlemmar kan skicka mail tex där verkar nada hända, har försökt byta min profilbild x 100 det går heller inte, har påtalat dessa saker via mail och i trådarna flera gånger men inget hänt. Sådant är viktigare att åtgärda tycker jag iaf, jämfört med att nån säger till en annan i en tråd typ du är dum, det är fortfarande valfritt att läsa och kommentera i en tråd ju.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej du behöver inte alls svara mig, det blir bara tramsigt.

Jag har min åsikt om alkohol och alkoholens skadeverkningar.

Jag har också en åsikt om snabba båtar och den överenstämmer inte alls med din.

Dessutom tror jag inte att vi har samma koder i vårt språk.

Du får komma ihåg att jag är bohuslänning och vi bohuslänningar skryter aldrig - vi säger som det är. wink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst sdk780

Nu finns det ju ett forum för just det Du frågar efter nämligen Offtopic där man t om anger att det är högre i tak.

Problemet som jag ser det är att trots att MG har ett för forum med rätt stort antal val av huvudämnen inkl Offtopic så klarar en liten klick forumanvändare inte att respektera det och låta trådarna någorlunda följa den ämnesgrupp dom är passar i.

Att driva med pajkastning i t ex gruppen motorbåtsnack blir helt fel och förstör tanken bakom, personligen blir jag lite less när vissa inte klarar att hålla t ex alkoholdebatten borta från en tråd under t ex just Motorbåtsnack.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nästa gång det blir bråk på jobbet ska jag gå ut och låsa dörren sedan ska jag gå hem och låtsas problemet försvinner.

Hahaha.

Nej knappast så. Det är inte så ledarskap fungerar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...