a1bin 0 Postad 28 Augusti , 2013 Tjena, jag är lite sugen på att prova på paying crew, någon som har erfarenhet av detta? Eller någon som vet båtar som håller till i karibien, ska nämligen ditt i Nov. Tacksam för svar! Mvh Albin Eklund Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 29 Augusti , 2013 Jag skall själv segla som Paying Crew TILL karibien med ankomst strax före jul. Om det är intressant att segla då så kontakta mig så kan jag förmedla kontakten till ägarna. henke at frodeen.nu Jag skall sedan ö-hoppa lite i karibien i 4 veckor och planerar att lifta lite med seglare, tydligen är det inte helt ovanligt att seglare och liftare finner varandra i marinorna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a1bin 0 Postad 1 September , 2013 Tack för svartet. Det hade varit intressant, men vi har redan bokat våran ditt resa, men den båten du reser med ditt ska inte segla runt i caribien som paying crew när den kommit fram utan den behövde bara besättning ditt eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 2 September , 2013 Dom behöver nog ny crew efter nyår skulle jag tro men det kanske är för sent för dig? Som det ser ut har de inte tagit emot bokningar efter jul men kontakta dom, det skadar aldrig. http://www.futurewinds.se/Seglamedoss.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a1bin 0 Postad 2 September , 2013 Det hade varit perfekt, för vi ska day job:a på de stora yatcharna i st marteen den första tiden. Får ta kontakt med dom och se vad dom säger, tack för hjälpen. Hör av dig om du har vägarna förbi i december! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 2 September , 2013 Jag kommer att vara på St Lucia över nyår, sedan är det 10 dagar jag inte vet vart jag skall, efter det har jag en vecka på Dominikanska. Är du på St Marteen den tiden? Det är inte omöjligt att vi hamnar där, vi har funderat på ön men har inga spikade planer för veckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser