Gäst laxoring Postad 4 Mars , 2005 nej nu får jag gå till frugan innan hon tröttnar på mig gonatt på er :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 4 Mars , 2005 Du kan köpa en dinge,bra plats för öl, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 4 Mars , 2005 oki natti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 4 Mars , 2005 Skall du sova nu igen, inte bra ta en öl till, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 4 Mars , 2005 Godnatt på er, vi hörs eller ses på havet, jag startar från N58 22.353 E11 26.829 till sommaren, vi höres. :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 6 Mars , 2005 ha,ha,ha, ho,ho,ho,ho. sälj båten och köp öl. mycket enklare och roligare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 Mars , 2005 undrar hur det gick för pontus med båten.han kanske köpte öl i stället :-( :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 11 Mars , 2005 Jag skulle tro att han behöver några öl för att fixa till båten. :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 Mars , 2005 några?? jag tror han behöver ett par flak med öl för att fixa sin båt :-D :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 11 Mars , 2005 Jag håller med, men jag behöver några öl jag med, gott me öl. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 Mars , 2005 ja fast i kväll provar jag vitt vin ombyte förnöjer säger man ju :-D :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 11 Mars , 2005 Jo det är sant, men det är bäst med öl, men nu är det dags att sova skall upp tidigt och hjälpa min svåger han bygger en ny båt.Skarpnes 9100 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 Mars , 2005 häftig båt sov gött :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 11 Mars , 2005 Tack. Ja den är faktiskt snygg det är en norskt halvfabrikat skall vara klar till sommaren. :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser