pseudonym 1 167 Postad 26 Augusti , 2013 Fick i år en sen kort semester på två veckor. Vad gör man då? Jo man tar sin lilla Albin 57:a på trailern och drar ner till skåne och sjösätter i Limhamn, mastar snabbt på och seglar över till Köpenhamn. Men var är jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 26 Augusti , 2013 En bild på den lille. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 26 Augusti , 2013 Det enklaste vore väl ändå att klättra upp på kajen och fråga någon förbipasserande? Danskarna brukar vara trevliga och informativa om man bara är hövlig mot dem. Lycka til med hemresan. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 26 Augusti , 2013 Jag känner igen tornet. Jag gissar på Christiania. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 26 Augusti , 2013 Selvføgeligt. Christianshavn canal. Det var ett ordentligt röj från christiania igår kväll. Spelades reaggae på skönt härlig hög volym så det ekade mellan husen här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser