fredde7 7 Postad 24 Augusti , 2013 Hej.... Nyreggad på maringuiden och nybliven ägare av en Draco 2000HT. Är 37 år boendes mitt i Småland med fru barn och hund. Gillar att meka bilar motorcyklar och numera även båtar. Har många frågor som jag hoppas ni erfarna båt killar och tjejer kan hjälpa mig med..tack på förhand. Ok...Hej på er allihop iallafall..... Fredrik 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Augusti , 2013 Hej och välkommen till MG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 25 Augusti , 2013 Till dig kan man verkligen säga Skepp o Hoj! Att kunna meka är bra när man har båt också, välkommen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 25 Augusti , 2013 Hej och välkommen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 25 Augusti , 2013 Du måste väl ändå vara född i Gbg Ciaraud Välkommen Fredrik! /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 25 Augusti , 2013 Hej och välkommen Fredrik! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Augusti , 2013 Önskar dig hjärtligt välkommen till MG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 25 Augusti , 2013 Hej och välkommen Fredrik, har du båten i Bolmen eller Helgasjön? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredde7 7 Postad 25 Augusti , 2013 Tack alla. Pentax: Båten kommer trailas mellan våra underbara kuster och insjöar, ligger på trailer hela tiden då den inte brukas. Har sedan båten köptes bara testat i Helgasjön. Härlig sjö, med mycket att titta på, inte minst alla fina båtar folk njuter omkring i. Skepp o hoj!!--ha det skoj allihopa!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 26 Augusti , 2013 Hejsvejs. I helgasjön har jag seglat en kappsegling. En svår sjö att prestera bra på eftersom den är stenig och ser ut som ett H ovanifrån En smal passage som fick muddras med grävskopa från land för att segelbåtar skulle kunna ta sig fram där. Finns sjökort att köpa via HSS segelsällskap och kanske även från turistföreningen. Välkommen förresten. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuggan76 0 Postad 31 Augusti , 2014 Hej! Är också ny medlem. Köpte en draco 2000 den 28e så då kanske vi kan bolla lite idéer i framtiden. Bor i Halmstad och kommer ha min båt i havet från och med nästa år. Vad är det för årsmodell på din båt. Detta är min första båt så de blir förmodligen mycket att lära framöver. Ha de bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser