AudiRS6 0 Postad 24 Augusti , 2013 Var precis och åt en tidig middag på Värmdö Golf. Vid bryggan låg ett bygge jag aldrig sett tidigare. Den var väldigt bred, blått skrov, durk i trä, daycruiser stuk, ca 40 fot. På aktern stod det ''blåval''. I fronten fanns en Karl sextonde flagga. Båten hade ett lite italienskt stuk, tog tyvärr ingen bild. Edit: en kompis tog en bild! http://postimg.org/image/prmzqurnb/ Någon som har någon information angående denna båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 26 Augusti , 2013 Flott namn och passar till båten. Mer info om henne skulle jag också gilla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 26 Augusti , 2013 Tjena, Lite svårt att se men gissar på en Eastbay (grand banks) alt Apreamare (italiensk). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 26 Augusti , 2013 Den ser riktigt häftig ut, hoppas någon kan ge oss lite mer info. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 26 Augusti , 2013 +1 Grand Banks Estbay 38 Tror jag på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser