kossor 939 Postad 21 Augusti , 2013 Funkar mailfunktionen för er övriga, när jag ska maila via MG till någon medlem finns ingen knapp att skicka iväg meddelandet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 21 Augusti , 2013 För min del funkar det utmärkt, kolla i din inkorg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 21 Augusti , 2013 Men om jag klickar på mailknappen till dig så finns inget att skriva i ingen knapp posta ivög meddelandet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 21 Augusti , 2013 Det går helt enkelt inte att skriva i formuläret då jag öppnat det på din sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 21 Augusti , 2013 Oh det funkar inte ens t.v. undrr min profilbild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 21 Augusti , 2013 Lösning: rapportera inlägget så admin ser? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 21 Augusti , 2013 Har rapporterat mitt inlägg ovan, tack för tipset. // Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Augusti , 2013 Funkar inte för mig heller......skit!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 22 Augusti , 2013 Hos mig som kör Google Chrome kommer mailfunktionen som en pop-up-ruta. Men jag var tvungen att göra ett undantag för MG i inställningar ang. pop-up. Så mitt råd till er som inte kan maila är att kolla era pop-up inställningar. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Augusti , 2013 Tack för förslag, men hjälpte inte ett dugg, satte noll säkerhet på popupen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Augusti , 2013 Fick du mitt svar, skickarutan blev grå och inaktiverad när jag klickade på skicka, men har för mig att rutan skall stängas automatiskt också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 22 Augusti , 2013 Kan inte skicka från inkorgen heller tillbaka till dig skrev ett svar postade meddelandet men det frös och blev kvar i min inkorg. Då jag klickar på medlems knapp skicka mail får jag vid olika tillfällen upp två olika mailrutor. Den ena är liten och man får utöka den med musen, i den rutan går det inte att skriva i meddelande fältet, och det händer inget när jag trycker skicka. I den andra rutan jag får upp ibland, så blir sidan helvit med svart text, i den rutan kan jag skriva men det finns inga knappar att skicka iväg meddelandet med. mvh // Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 Augusti , 2013 Skall kolla upp detta. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 22 Augusti , 2013 Nej, tyvärr, eller som tur är (beroende på innehållet), har inget kommit. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Augusti , 2013 Det var som tusan, men nu har ju admin uppmärksammat problemet. Innehållet var bara trevligt, så som alltid från mina tangenter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 28 Augusti , 2013 Till admin hej jag kan fortfarande inte skriva mail. kan det på andra forum kollat mina inställningar inga fel felet torde ligga hos MG tacksam för lösning på problemet. // Peter ( Kan tyvär inte lämna en motivering till er då ingen knappj.......... finns för att skicka in felrapporten med................................. så nu kan jag inte raportera ett inlägg heller........... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser