Sagitario 11 Postad 21 Augusti , 2013 Hej! Har fått en ring efter ett glas på mitt teakbord, hur får man bort den? Slipa med fint sandpapper? Mvh Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 26 Augusti , 2013 Är det lackat eller oljat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 26 Februari , 2014 Köp Centurio möbelpolish, finns på bla kreatima. Det är det enda medel som professionella möbelrestaurerare använder och det fungerar utmärkt!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 26 Februari , 2014 Feeeeel!!! Finns bara ett medel som funkar! Det heter just Ringremover då det tar bort vattenringar etc från ädelträbord mm. Googla: RINGREMOVER och Ni hittar svenska sidor. Själv använt det på mina Carpatimöbler (Ek) hemma och Teakborden i båten. Detta då både Mio och Europamöbler rådde mig detta. Oerhört drygt och effektivt. Lär räcka livet ut. Faktiskt gjort många konferensbord som nya förutom min bokhylla och teakbordet i båten. Tar bara 5 minuter! Hör av Dig när du testat. Kan spara 100 000:- tals kronor för båtägare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 26 Februari , 2014 Hör av Er när Ni testat :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 26 Februari , 2014 Man lär sig något nytt var dag...men det jag rekomenderade går inte heler av för hackor!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 26 Februari , 2014 (stavar som en kråka..) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 28 Februari , 2014 Spara 100.000 tals kronor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 28 Februari , 2014 Totalt sett för de som läser här inne kan inbesparingen bli 100000-tals kronor :-) Teoretiskt naturligtvis beroende på hur man räknar timkostnader :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 28 Februari , 2014 Svåra ringar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 28 Februari , 2014 Hehe :-) Den var bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser