Retorikjocke 0 Postad 9 Augusti , 2013 En av flera miljoner vad är detta för båt tråd men men.... Jag behöver er hjälp! Vad kan detta vara för båt? Den är 4.35m lång, dubbelskrovig. Verkar som att det har suttit en original styrpulpet på innan fast lite längre fram, är nästan säker på att det har varit ruff med och är helt säker på att det funnits ett kappell.. Så börja gräv i hjärnkontoret nu och kom med ett snabbt svar till mig! Tack på förhand! mvh V Bilder: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Retorikjocke 0 Postad 18 Augusti , 2013 Kan det inte vara en Ryds hajen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zwen 280 Postad 18 Augusti , 2013 Det skulle vara en gammal Crescent också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 559 Postad 18 Augusti , 2013 Skrovet ser utvändigt definitivt ut som en gammal Crescent. Tycker mig ana det typiska hålet bakom aktertoften för bensinslangen vilket också tyder på det. Relingen ser ut att vara förstärkt, den var mycket klen på den båttypen, och resten är nog hemmabygge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Retorikjocke 0 Postad 27 Augusti , 2013 Någon bild på dessa crescent? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser