Gäst Erikuppsala Postad 2 Mars , 2005 Jag kommer att flytta en båt till Uppsala under våren, och letar efter en båtplats i Ekoln. Är det någon som vet var man kan få tag på en? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leedmann 0 Postad 2 Mars , 2005 Vad har du för båt? hur stor plats behöver du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erikuppsala Postad 2 Mars , 2005 jag har en cresent 465 med en 15 hk motor. Behöver ingen stor plats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erikuppsala Postad 3 Mars , 2005 För att förtydliga så är båten 4.7 m lång och 1.8 m bred. Den går tämligen grunt så det måste inte vara vråldjupt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leedmann 0 Postad 3 Mars , 2005 Då har jag ett bra tips till dig! :-D kolla med Upplands Fritidsfiskares förening http://upplandsff.org/start/ förutom tidigare nämda klubbar nere på skaris så är det väl enda alternativet. Obs det finns ju även en del privata bryggor... prova med en annons i UNT. Lycka till! / Leedmann Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erikuppsala Postad 4 Mars , 2005 Tyvärr så hade UFF 2-3 års väntetid vid sin brygga. Jag får väl sätta in en annons i UNT som du sade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leedmann 0 Postad 4 Mars , 2005 Nej ge inte upp så lätt... ring www.ums.se snack med de på kansliet så fixar de säkert nåt (Jag vet en kille som precis sagt upp sin plats på G bryggan och där får båtarna vara max 4,5 m Obs! Det är bästa bryggan där... Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erikuppsala Postad 6 Mars , 2005 Tack för förslaget. Jag ringer de på tisdag så fort de öppnar!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erikuppsala Postad 8 Mars , 2005 UMS hade en plats ledig, men priset avskräckte lite... 4500 på ett bräde samma dag som jag ringde kändes lite jobbigt med tanke på att man är student. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leedmann 0 Postad 11 Mars , 2005 Jo men av den 4500 kan du jobba av 1500...sen så är några hundringar även pant för nycklar osv....blir billigare nästa år... :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser