Hax01 0 Postad 7 Augusti , 2013 Hej alla glada Har precis köpt en båt med en Ford diesel 2704ET men fick ingen instruktions bok med. 1.Finns det någon där ute som har en instruktionsbok , manual liggande eller vet vad finns det att hämta för gratis utskrift på svenska (kan ej engelska) 2. Det sitter 2 st. Ford 2704ET och ska driva en båt på 6 ton/34 fot.. Vad kan jag vänta att de tar per nm vid olika fart tex 7, 10 och 15kn/timme Tacksam för hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawing 10 Postad 7 Augusti , 2013 En början på 360sidor http://www.jachtenonderlinge.nl/uploads/8/5/1/5/851574/ford_2700_range_diesel_engine_workshop_manual.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 9 Oktober , 2013 Jag har instruktionsbok, fast på norska. Har den i min bärbara som jag har tillgång till i helgen - återkommer. Fråga; vad har du för drev till? De drar inte mkt, kör du 7-10 går de åt 20-25 liter timmen - beror i och för sig på vad för båt det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hax01 0 Postad 10 Oktober , 2013 Tack för det. Jag har skaffat en instruktions bok Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 10 Oktober , 2013 Ok, vad bra. Var fick du tag i den? Tidigare fråga; vad har du för drev till motorerna? Tänker nämligen köpa drev till mina motorer och undrar vilka man enklast kan ha till dessa motorer. Tacksam för snabbt svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser