Larsakelarsson 32 Postad 5 Augusti , 2013 Är det någon som har ritningar på Comfort 32 eller vet var man kan hitta dessa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 6 Augusti , 2013 Hos Comfortbåtar i Arvika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 6 Augusti , 2013 Har provat 2 gånger att maila dem: info@comfortina.se men de har ännu inte svarat. Någon trodde de gått i konkurs...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 7 Augusti , 2013 Företagsnamn, Comfortbåtar i Arvika AB. Adress, Koppsängsvägen 13. 671 93 Arvika. Telefon, 0570-190 95. Mobil. Fax, 0570-105 86. E-post. Hur svårt kan det vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 7 Augusti , 2013 Gantika, tack för ditt utförliga svar. Jag har också hittat deras kontaktuppgifter MEN de svarar inte på mail och när jag ringde var det en telefonsvarare som bad mig läsa in ett meddelande, vilket jag gjorde, men de har ännu inte hört av sig. Det är jättelätt men kanske inte rätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 7 Augusti , 2013 Prova att ringa capiro yacht de har haft en del ihop med varvet,och kanske vet mer om vad som hänt ,tror att varvet upphört då båtarna framöver byggs i tyskland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 7 Augusti , 2013 Du kan även prova att ringa den gamle vd n han drev ju varvet i många år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Consensus 5 Postad 7 Augusti , 2013 Vad är det för ritningar du behöver? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 8 Augusti , 2013 Skulle vilja ha segelplan, däckslayout, kabinlayout och ett tvärsnitt. Det räcker med inscannat material från en broschyr t ex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 8 Augusti , 2013 Tack för ditt tips, Ulf Hultqvist på Capiro Yachting har svarat och återkommer om han hittar några ritningar eller broschyrbilder. På Capiros hemsida framgår det klart att Arvikavarvet har upphört och att ett Tyskt varv har tagit över tillverkningen av 35, 39 och 42-fotarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 457 Postad 21 Augusti , 2013 På www.comfortforbundet.se finns en sprängskiss. Om det är något du tror du har glädje av - och inte är med i Comfortförbundet - så skicka ett mail så mailar jag den. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 21 Augusti , 2013 Hej o tack för detta! Har just ansökt om medlemskap i förbundet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser