Kneten 1 Postad 1 Mars , 2005 För dom som varit intresserade hur min förlängning blev är här en bild, som synes inte så illa. Nu skall motorn i bara...... :-) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrikhan 0 Postad 1 Mars , 2005 vore kul att få se mer bilder av ditt projekt du kan väll lägga upp i fotoalbumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 1 Mars , 2005 Har lagt upp de få bilder som jag tagit nu............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst daniel Postad 3 Mars , 2005 Bra jobbat :-tackar Jävligt snygg lack dessutom, jag är grymt impad iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 4 Mars , 2005 Snyggt jobb... har funderat på att förlanga min albin 26 med badbrygga så jag får en längre vattenlinje för gånglägets skull.. Få se om det blr av diskuterar byte av båt.. Mycket snyggt jobb... impad... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 4 Mars , 2005 Extremt imponerande, inte minst att du överhuvudtaget gav dig på ett så ambitiöst projekt det. All heder! Själv gruvar man sig ju för att byta tändstift... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 4 Mars , 2005 Inget går som man tänkt, vinklade upp akterspegeln eftersom motorn förut stod på näsan. Nu får jag inte i skiten, måste bygga upp luckan...... Suck, det är inte enkelt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 5 Mars , 2005 Det är ju fan. Men tror man tängt på allt men så kommer det man inte ville. har medlidande. ?-) //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hflife 0 Postad 5 Mars , 2005 Jävla skit :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser