Corbyn 0 Postad 3 Augusti , 2013 Hej, har sökt i flera dagar efter vad detta är för båt, men kan inte hitta någon info. Någon som känner igen vad det är och har lite info? så som hur märke/modell och vilken motorstyrka den klarar? Det enda jag vet om båten är att den är norskbyggd (tillverkad i Slemmestad fiberglass fabrik) och ca 4,55m lång. Bild hittas här Tack i förhand MVH Pierre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Algot_R 17 Postad 9 Augusti , 2013 De kan vara en Trio II. Jag har haft en Trio III och den påminner om denna. Byggdes i Norge av ett företag som hette Libo plast. En sökning på nätet gav denna annons: Trio II - TRIO - TRIO II - -85 - Bollnäs - Lokus Motor - Lokus.se unt.lokus.se/Visa/Gavleborg/Motor/Bat/Trio-II-_5781757/ 12 jul 2013 - Trio II Båt Säljes Bollnäs Gävleborg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Corbyn 0 Postad 16 Augusti , 2013 Tackar så mycket för svaret. Ska göra lite sökningar på trio båtar så får vi hoppas den dyker upp så man vet vad man kan hänga på för motor. Än en gång många tack. Edit: Ditt svar lede mig på rätt väg. Efter att ha sökt på trio båtar ett tag så dök Norcem upp. Båten är en Norcem 15 Daycrusier. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser