AndreasWa 0 Postad 2 Augusti , 2013 Har köpt en gammal Crescent 35 hk. På denna motor satt en startmotor som jag misstänker är helt fel! Undrar om någon vet vart en American Bosch 1077129 M030SM startmotor passar till? Funderar på att försöka byta/sälja denna och behöver då veta vilken motor den kan passa på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasWa 0 Postad 3 Augusti , 2013 Ingen som vet??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 3 Augusti , 2013 Googla numren så blir det en Johnson 1979 55hk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasWa 0 Postad 3 Augusti , 2013 Hur faaaan fick du fram det? Söker på alla nummer men hittar INGET!!! Men tack iallafall! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 3 Augusti , 2013 Vad får du om du skriver på Google 1077129 M030SM? Jag kom till några sidor med reservdelar. Där fanns länkar att kolla på. Artikelnummer mm på en etikett är guld värt när man söker delar. Då kan det visa sig att nån någonstans i världen just städat garaget och hittat den pryl jag letar efter. När man också kan googla med bilder underlättas försäljning av omärkt gods. En gammal porslinskatt som man letat efter i alla år. Jag anser att den rätta säljsajten inte finns ännu. Den kommer nog vad det lider. Där ska man lätt kunna lägga in alla hyllvärmare man har och glädja någon som letat en udda grej. Väntar på bildigenkänning så det går att googla på bilder. På en sån sajt ska grejerna ligga tills de sålts. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasWa 0 Postad 3 Augusti , 2013 Jo jag får fram en reservdelssida också... Men.... Det numret stämmer inte. På exakt det numret jag skrev hittar jag ingenting!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteFah 0 Postad 19 Juni , 2014 Hej, lite sent, men min son har en Archimedes 40hk från 1974, på den sitter det nämnda startmotor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser