leboat 0 Postad 2 Augusti , 2013 Tre digitala nr. av SailingToday http://www.sailingtoday.co.uk/ry38?utm_medium=email&utm_source=The+Chelsea+Magazine+Company+Ltd&utm_campaign=2905147_25.07.2013+-+Sailing+Today+-+RYA+solus&dm_t=0,0,0,0,0 Hitta länken på ett brittiskt forum där jag har ett annat nick. Den ska vara gratis,men min har inte kommit i inkorgen än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 2 Augusti , 2013 Det funkar här hos mig. ORDER CONFIRMATION Thank you for requesting a free digital subscription to Sailing Today. Your first issue will be arriving in your inbox shortly. Najs. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 5 Augusti , 2013 Fick mitt första nr av sailing today 3-augusti på mailen. Bra länk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 5 Augusti , 2013 Samma här, reggade 2/8 och dagen efter damp tidningen ner i det digitala brevinkastet i nergångsluckan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 5 Augusti , 2013 Även om man/ni inte kan läsa engelska så är det mycket fina bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
leboat 0 Postad 5 Augusti , 2013 Kul.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser