pantah 0 Postad 30 Juli , 2013 Hej Någon som vet var man köper fender med bara ett linfäste? Finns ingen anledning att det i båda ändar för mig. Dessutom så passar de bättre i mina fästen om det bara är Ett linfäste Tore Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 31 Juli , 2013 Har du googlat? Det gjorde jag, här är ett förslag. http://marinestore.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=BB93132 Tänk på att användningsområdet för fendern blir begränsat med bara ett fäste. Ibland kan det vara otroligt bra att kunna hänga fendern från båda ändar och få ett längre skydd som ligger mer stilla än en lodrätt hängande fender. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 31 Juli , 2013 Kulfender Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 31 Juli , 2013 Haha ja den va ju kul. Men får man fråga vad problemet är med infästning på båda sidor ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser