asmundtorp 0 Postad 29 Juli , 2013 Hej , blivit med båt o undrar vad det är för modell ? 6 m o aq130 motor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sdk780 Postad 29 Juli , 2013 Tja det kan ju vara en hel massa båtar det ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 29 Juli , 2013 Mest troligt är att det är en Stealth 600 Invisible. Svårt att se, men det var ju å andra sidan designerns avsikt med konstruktionen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asmundtorp 0 Postad 30 Juli , 2013 Vet inte om bilden kom med provar igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 30 Juli , 2013 Du måste minska ner bilden för att få med den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asmundtorp 0 Postad 1 Augusti , 2013 Nu kom den med någon som vet vad detta är för någon ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 1 Augusti , 2013 Jag tycker det ser ut som en Selco. Men har dessa haft volvo inombordare? Rutan stämmer ej med vad jag kommer ihåg. Så jag har ingen aning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser