Riro 116 Postad 28 Juli , 2013 Har en Garmin 298s med inbyggd antenn som fungerade klanderfritt förra säsongen. När jag slog på den i år så hittade den inga sateliter. Funderar på om det kan vara interna antennen som krånglar. Går det att koppla in min externa antenn för att testa? Det finns ingen ingång för extern antenn, men det borde väl gå att koppla externa antennen direkt till kabeln som går till den interna antennen, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_Bjorkman 4 Postad 29 Juli , 2013 Har två kompisar som haft problem med sina 298. Uppdatering av programvaran hjälpte. / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 116 Postad 29 Juli , 2013 Vet du hur dom gjorde för att uppdatera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 576 Postad 29 Juli , 2013 http://www8.garmin.com/support/software/marine.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_Bjorkman 4 Postad 29 Juli , 2013 De fick hjälp av en handlare som hade card readern så han fixade ett kort så de kunde låna. Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 116 Postad 29 Juli , 2013 Jag fick igång den genom att enligt instruktioner på Garmins hemsida initiera den på nytt genom att hålla in Page och On knappen samtidigt när jag startade den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser