Xerxes 0 Postad 27 Februari , 2005 Hur avbokar jag bevakning. Jag har onödigt många bevakningar, det blir massor av mail, så hur avbokar jag dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 27 Februari , 2005 Hej gå till din egen sjöbod där kan du se alla bevakningar som du har och även ta bort dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xerxes 0 Postad 27 Februari , 2005 Jag måste vara sällsynt korkad, men jag förstår ändå inte hur jag skall kunna ta bort mina bevakningar, ta bort dem permanent så att jag inte får nya mail så fort någon lägger in en post i ett ämne som jag har satt bevakning på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 27 Februari , 2005 Gå till din sjöbod foruminlägg där kan du avboka.Klicka på det foruminlägg som du vill avboka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xerxes 0 Postad 27 Februari , 2005 Tack för tålamodet, jag hittade avboka-knappen till slut. Tur att jag inte behövde stå in corpore framför er två, för då skulle ni väl ha tagit något hårt att slå mig i skallen med! G.D. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 27 Februari , 2005 Nej jag är så snäll. :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser