smoegen 89 Postad 21 Juli , 2013 Bekymmer, sitter just nu å tittar på min BohusJôlle som står på trailer färdig att sjösättas.... Båten befinner sig i Partille, ramp och plats där hon får ligga och suga vatten finns i Långedrag... Men saknar en bil med dragkrok... Anledningen till att jag befinner mig så här långt söderut är en komplicerad historia men den har till viss del med mina år som FN-soldat att göra..... När Karin är tät igen så skall vi segla henne till Smögen, segel och båt kommer att prydas av det Gula Bandet och FN-flagg, seglingen kommer att utgöra en enklare förlängning av FredsBaskerMarschen som efter 44 mil i fredags gick i mål i Hindås.... Denna marsch genomfördes för att väcka oppmärksamhet för Veteranfrågan och för att sälja det gula bandet som bekostar kamrathjälpen som stöttar de veteraner som på olika vis farit illa efter sin utlandstjänst.... Så finns här någon som brinner för träbåtar och kan tänka sig att hjälpa två veteraner med en sjösättning så skriv gärna en rad.... Ha en härlig dag... Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 21 Juli , 2013 Uppgiften är löst!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser