runner 0 Postad 25 Februari , 2005 Har tänkt köpa en Yamaha f60 4-takt insprutningsmotor. Är det någon som har erfarenhet av den motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 26 Februari , 2005 Hej, min kompis har en sådan, det är en helt underbar motor. Yamaha tillverkar bra motorer, väldigt bra så det ska inte vara några kvalitets problem etc. Själv har jag en Yamaha F50 som jag är väldigt nöjd med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laranja Postad 26 Februari , 2005 Har själv en Yamaha f60 -04 som nu har tjänstgjort drygt 200 tim på min Uttern 6000. Har gått helt klanderfritt i såväl maxfart som till största delen i trollingfart (1-2 knop) :-) Jag kan nog bara säga: Lycka till med ditt ev köp :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Laranja 0 Postad 26 Februari , 2005 Sorry, glömde logga in när jag svarade (rookie) Kan göra ett litet tillägg till mitt ovanstående svar: Se till att få rätt propeller som passar till just Din båt :-nojd Mvh Lars B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 26 Februari , 2005 har en sån på min Yamarin. har funkat himla fint på alla sätt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser