Joakim- 0 Postad 25 Februari , 2005 Jag har VDO vindinstrument från 1980-talet på min Beason 31:a. Tyvärr så har givaren till vindriktningen gått sönder. Jag ser bara vindhastigheten. Enligt KGK så går det inte att reparera givaren. Jag tänkte försöka skjuta upp instrumentbytet något år och söker därför en begagnad givare. Nå´n som har en liggande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ulf Jacobson Postad 25 Februari , 2005 Titta på denna länk http://www.lowtension.com/marine replacement parts.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joakim- 0 Postad 28 Februari , 2005 Jo, men det verkar inte som om dom har själva givaren. Dessutom ganska dyra grejor. Tack ändå för länken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sten Lewander Postad 8 September , 2005 Hej! Har givare vindriktning/vindhastighet från 1980-talet som suttit på min Scanmar 33. I mitt fall är det vindriktningsindikatorn som pajat! Har du kanske bytt instrument nu eftersom du anonserade i februari ? I vilket fall är jag intresserad av att diskutera ngn form av affär! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser