larmaren 0 Postad 11 Juli , 2013 tFinns det någon som kopplat en autopilot Raymarin s 1000 till en Garmin 720s Hjälp mig och tala om färgen på de kablar som skall sammankopplas. Tackar för det Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stor_Stark 0 Postad 16 Oktober , 2013 Hej Lasse Bara undrar om du fått ihop 720s med piloten? Ja försöker också få ihop samma grejer. Hoppas du har några gryma tips om vilka kabel färger som ska kopplas ihop... Tack på förhand Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larmaren 0 Postad 17 Oktober , 2013 Jag skall kolla i båten när jag åker dit nästa gång Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stor_Stark 0 Postad 17 Oktober , 2013 Det behöver du inte göra Lasse, ja fick kanon hjälp från annat håll men tack ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 20 Oktober , 2013 Och vilka färger blev det , så kan tråden vara till hjälp för alla andra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stor_Stark 0 Postad 29 Oktober , 2013 Färgerna som ska kopplas med varandra är: Plotter -----------> Pilot Svart till Blå Blå till Orange Stort tack till Team Work Frövi för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kostmann 0 Postad 30 Augusti , 2014 Hej Jag har försökt koppla ihop min Garmin 720 med Raymarine 1000+ men tipset enligt ovan, men inte lyckats ? se bild med förutsättningar ... Har ni några förslag på hur jag ska göra ? Frågor : Hur ser man att enheterna har kontakt ? Ska autopiloten stå på "auto" vid navigering via plottern ? Är det på plottern man ska bekräfta giren ( när jag nu får det att funka ) Tack för hjälpen / Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser