Gäst Rolf Berglund Postad 28 Augusti , 2002 Askeladden 14/16, Fabola Pokus, Tophat (pelle Pettersson)m.m. Vilken är bäst att ro, köra och segla ibland? Jag vill köpa en. Har du tips? 08-883904 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Christer Postad 9 Oktober , 2002 Hej! jag har en Fabola Pokus, som jag är nöjd med - seglat en del vid Möja och utåt med barnen. Ingen snabbseglare kanske, men trygg: dubbelskrov och 60kg sänkköl -> självrätande. Flyttar man en trätoft går den bra att ro (jag bytte årtullar, orginalen var inge bra...) ...men nu är den till salu! Jag har lite för många båtar, se! Hör av dig om det kan vara intressant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sture k Postad 29 April , 2003 fabola om du får välja fritt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars Jacobsson Postad 29 Februari , 2004 Fabola Pokus säljes i bra skick. 3 segel ingår, bara att vaxa och bottenmåla. Skicka mail om du är intresserad så kommer mera information. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars Brodin Postad 2 Mars , 2004 Jag är intresserad av att köpa en Fabola Pokus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 2 Mars , 2004 Hej, Lägg in köpes och säljes annonser på vår köp & sälj avdelning. Det får ni bättre respons. mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ragnar Unge Postad 23 Mars , 2004 Askeladden 16 är en perfekt båt, speciellt om man är fler än en person, då den är mycket rymlig och stabil. Jag har en till salu i Årsta Havsbad, södra Sthlm. 0708-323225 ragnar@unge.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Beavis Postad 23 Mars , 2004 Jag kan rekommendera Crescent 455. Trevlig att segla. Har även en 6hk motor på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Krister Postad 1 November , 2004 Hej ! jag söker en Pokus med trailer. Vänliga hälsningar Krister 0704 80 76 92 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Strömstedt Postad 13 September , 2005 Jag har haft båda båtarna och fabolan är mer segelbår än Askeladden. Personligen tycker jag att Askeladden är det bästa valet bom man vill nyttja den till de tre olika färdmedlen ro, segla eller gå för motor. Har även haft Trissjolle och i mitt fall var jag för tung samt att bommen ligger lågt, vilket kräver ett aktivt seglande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser