Gedda 24 Postad 29 Juni , 2013 Nu kanske jag är helt tokig men måste ändå få era synpukter på detta. Satt och funderade på detta igår när jag kom upp till båten, ibland blir det ju imma på rutorna, när man lagar lite mat osv. Hur skulle det funka om man tog RainOff (ett vattenavstötande medel för bilrutor) tex http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Exterior-rengoring/Rain-Repellent-3640/ Skulle imman inte fästa på rutorna eller skulle det fästa för att sedan rinna av och inte dunsta bort som det gör nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juni , 2013 Känner igen problemet. Man kanske skulle sticka in på Biltema när jag kör förbi till Söndag och köpa mig en flaska och testa under den närmsta månaden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Juni , 2013 Ska nog köpa en när jag åker ifrån smögen imorgon :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juni , 2013 Har du båten på Smögen i år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Juni , 2013 Hasselösund då ;-) Man tänker sig inte för, det är ju viktigt här ute om det är smögen eller hasselösund :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juni , 2013 Jag brukar ju alltid påpeka skillnaden om nån säger fel. När du skrev Smögen så tänkte jag på din gamla båtplats på Hasselösund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Juni , 2013 Sitter på Sunt nu.. men blir nog en biltur till Hamburgö och hälsa på mor och far strax! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser