Mazan 0 Postad 28 Juni , 2013 Hej. Skulle vilja veta vilken typ av båt jag har köpt - det enda jag vet är att det är en dc av någon modell. Tacksam pm någon känner igen den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mazan 0 Postad 28 Juni , 2013 Värkar inte funka att lägga in bild via iphone. Får prova via dator när jag kommer hem... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 29 Juni , 2013 Jo d går att bifoga bilder från IPhone, du måste nog skala ner dom lite ;0) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mazan 0 Postad 25 Juli , 2013 Testar igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fabianm 1 Postad 26 Juli , 2013 Blev en ganska liten bild så svårt att kika nära så att säga. Men skulle det inte kunna vara en Flipper Flash? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 26 Juli , 2013 Tycker inte det ser ut som en flipper på rutan. Men har inget bättre förslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 26 Juli , 2013 Royal Partner 190DC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser