fippe1 3 Postad 28 Juni , 2013 Hej, Jag håller på att bli gråhårig av att inte komma på vad ön heter som jag var på för två år sedan. Det var en skyddad vik med hög brant klippa man lade till mot. När man kom upp på berget så låg vandrarhemmet mitt emot infarten till till viken. Med infarten till viken i ryggen så fans det en lite kiosk till vänster nere vid en liten brygga där man även kunde kasta soppor. Vandrarhemmet var av varianten självbetjäning. Man bokade och betalade i ett kuvert om jag inte minns fel. Någon som känner igen denna beskrivning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 28 Juni , 2013 Vilken skärgård? Du är från Stockholm va? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fippe1 3 Postad 28 Juni , 2013 Hahaha. Dryg 08 som man är så ska väll alla förstå att jag bor i Sthlm :-P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 28 Juni , 2013 Kan det vara stora kalholmen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 28 Juni , 2013 Grindas gästhamn ligger vid en brant klippa. Fast det är inte självbetjäning. Annars kan du snoka en stund här: http://www.vandrarhemskargarden.se/stockholms-skargard/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fippe1 3 Postad 28 Juni , 2013 Det stämmer att det är st. Kalholmen. Tack för hjälpen. Nu slipper jag bli gråhårig och flint. :-p Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser